midsommar!

trevlig midsommar allihopa! :)


åååh. jag är så glad! riktigt längesen jag var både är yrvaken&glad! :) jag vaknade, satte på datorn, gick in och checkade petriiich.blogg.se, där hade hon bild på 'bamboo' öronhänge, dom har jag letat & letat efter, men dom har bara varit slut. så jag gick in på den sida, beställte stora guldiga bamboo öronhänge! så glad! nu har jag bara ett par kvar att hitta, och de är dom LV, så jävla fina att det inte är sant. & ni ska få hjälpa mig med en sak, ska jag beställa detta J-halsbanet, eller inte? tycker det är gulligt, fint och blligt :) sköt om er ..

beställt

vill ha
letar efter

av: petrich - me gossip and fashion

det var ju snyggt! :)

2008-06-20 @ 13:28:25
url: http://petriiich.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0