ni är dåliga på att komentera gott folk!

shululu. idagens har varit toppen! :) vaknade upp hos min älskling vid halv tre tiden, sjusovare haha! tog på mig och gick till allivs, köpte bullar, sen gick jag och mötte bekkah och johanna! saknat er! var med dom, luffa runder osv, men är man i bjuv är man i bjuv. ;) sen vid fem tog jag bussen hem och åt, duscha och gjorde ve mig, sen tog jag bussen till bjuv igen vid sju. gick hem till johannis, satt där en stund sen gick jag bekkah-kusin och johanna till allivs, johanna handla cigg åt mig. så förvirrad jag6bekkah dog, johanna bara sån panik: VAR ÄR CIGGEN?! :| vi bara du håller i dom? hahhahah. sen mötte vi älskling, stoffe och jovan. var med dom. sen hände inte så mycket mer, bekkah&johanna drog till åstorp och jag var med älskling. kom hem klockan elva, sitter bara här vid datan med mitt älskade ice-tea och chips. (a)

HA D :D


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0