rubriker suger jag på.


dessa skorna äääääääääääääääääääälskaaaaaaaar jag mest av alla mina
skor, om jag ska vara helt ärlig! har haft dom i någon månad bara, men dom
är ''ingångna'' fast VARJE jävla gång jag använder dom, får jag blåsor & skav
på fötterna/tårna, vilket är sjukt jobbigt. använde dom liiiite i lördax, och nu har
jag värsta blåsorna! mahgad, nu ska jag inte klaga mer. för nu ska jag faktiskt
klä på mig och städa mitt rum. :} sen blir de tv o chips, sen vid O4.55 går min
buss till älskling :) nej - vi kan inte vara utan varandra hihi! ha de bästa.

av: sanna

Hoppas helgen varit bra :)

2008-06-29 @ 23:39:58
url: http://sannawiberg.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0