sÖndag ´

tjingeling. :) klockan är just nu 17.O1, kom hem från danne för en halv timme sen typ!
vi sov till halv tre idag :| eller iallfall jag, för han duscha&så innan han väckte mig hihi.
älskar att vakna upp brevid honom. anyway, jag saknar mina brudar fett mkt. liksom vi
kan inte bara glida ifrån varandra? :/ jag har bestämt att vi ska ha en mys-kväll snart,
och den som tackar nej får stryk! :D ska nog vara med ewie ikväll, och imorgon ska jag
försöka tvinga hit lollo på något sätt, det är fucking förjävligt att inte få träffa sin bästa
vän varje dag ;/ som innan. ska inte böla mer nu, ska sätta mig på balkongen med en
cola light, en cigg & ringa någon.
love
peace
music



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0