sorry för no update.

damer och herrar, här får ni en gammal bild på mig från maj 2OO7 :}

''chicks befo' dicks'', haha väldigt gammal bild som sagt. ;}

ni har läst rubriken. förlåt! igår jobbade jag från 1O.3O till 18. SISTA DAGEN
SÅ FUCKING SKÖNT! ;D drog home, duscha och fixa mig sen drog mamis
familia och lämnade in min mobil på lagning IGEN, tredje gången för samma
fel. så jag får en ny nu tror jag. ;} sen körde mamis mig till bjuv, så drog jag
hem till danne, var där hela kvällen, sen vid ett decka jag helt död.. haaha!
vaknade vid ett idag, hos älskling! :D så hämtade mamis mig för vi skulle
till vårdcentralen för jag skulle få min spruta.. så fixa vi det, sen drog jag /
vi hem. och nu sitter jag här! ikväll blir de nog myskväll med någon vän! :D
cya.



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0