tattoo vs piercing




jag är lite intresserad av vad ni tycker är finast! tattoos eller piercing? själv har jag
två tattoos och tre piercingar. eller ja, två just nu! för den vid läppen åker in & ut
när jag känner för det! annars har jag i nästan o tungan. den i näsan har jag
haft i ungefär fem år, och den i tungan i några månader bara! sen mina tattoos
har jag inte haft jätte länge. min ''johanna'' gjorde jag i december, och mitt
stjärntecken var den första, som jag gjorde för ca ett år sen! jag är verkligen
inte nöjd.. speciellt inte med ''johanna'', jag placerade den på fel ställe på
min kropp, vid sidan om magen, troskanten ungefär! hur d u m får man vara?
men iallafall, vilket tycker NI mest om? piercings eller tattoos?

av: petrich - me gossip and fashion

PIIIIIIIIIERCING! :D

2008-06-16 @ 01:10:52
url: http://petriiich.blogg.se/
av: Katrina

jadu. den där johanna är inte så snyggt gjord. :/ men du kan ju be dom fylla i den såhär, så blir den kanske snyggare. ser lite amatörgjord ut. var i hela friden gjordes den?

2008-06-16 @ 01:49:44
av: Anonym

oh jävlar :P gjorde det ont att göra i tungan ? har gått och funderat på att skaffa det

2008-06-16 @ 11:19:54
url: http://gatitablanca.blogg.se/
av: emmaaij

hej bebis <3

hitta din blogg nu, lägg till mig som vänn (;

älskar dig, <3

2008-06-16 @ 11:58:29
url: http://emmaaij.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0