today

igår: jobbade från elva till sex, hem, duscha osv, sen åkte jag till danne.. sov där&lite så.
idag: åkte från älskling vid åtta imorse, sen jobb tills 13.3O, äntligen hemma! :) ska till
mormor och mysa lite, sen vet jag absolut inte vad som händer? hör av er gott folk!
imorgon: sista fucking dagen på jobb, SÅ SKÖNT! vet dock ej vad som händer sen..

För 5 år sedan: började på jensbille skolan & hatade skolan redan då.
För 3 år sedan: gick på jensbille, ÄLSKADE verkligen skolan.
För 1 år sedan: slutade jag 8an, festade 24/7.
För 3 månader sedan: skötter jag skolan sämre och sämre..
Idag: jobbade jag från 8-13.30 Imorgon: slutar jobba! :D sen baby väl, eller bio med sara!
Om ett år: har jag gått klart på iv och ska börja gymasiet.


bild sen min födelsedag :)




don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0