1a advent

hejsan. :} nannade hoss lollo igår, vi var tjockisar, haha. krängde lösgodis & snacka om allt mellan himmel o jord. saknat henne så grymt mycket. idag hämtade mami mig där vid elva (vaknade skit tidigt), så körde vi till ikea. mami handlade massa massa ljud&ljusstakar! efter de körde vi till citygross, fick håfärg&cigg, sen köpte hon massa annat, tex snurresprätt (to die for) o x-ray! lämnade även in min älskade telebobo<3 till telenor, vissa knappar har lagt av. R.I.P! hoppas jag får en ny, för först hade jag en exakt likadan, men sen knasade den, så fick lämna in den på lagning tre gånger, men de hjälpte ej. fick en helt ny av dom igen, samma modell. men den börja också knasa sig, så lämnade in den på lagning.. tror ni de hjälpte? nixtwix. den tvär-vägrar att göra som jag vill. så ja, ny telebobo hade inte skadat. har sån skit fattig sony ericson nu. :s pinsamt att ta upp den ju! hahahahhahaha. nog om de! när mami o jag kom hem från vårt lilla äventyr, så lagade vi middag, och sen somnade jag. sov inte så bra inatt, haha. nu är klockan tio över sex. jag vill ta självmord, för jag har glömt min plattång hoss lollo. kommer strypa dig om du inte kommer till skolan imorgon hjärtis. :) nej nu ska jag fixa mig lite, sen vid åtta tar jag bussen till danne, sover där inatt.


jag o min dotter, lollo tyckte att jag skulle vara pappa till chili, eftersom hon
skulle ha en ''normal'' uppväxt, och med lollo till mamma funkar nog inte de.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0