22 november

mitt humör är inte på topp idag! ja, vi kan kalla det pms, för det är väl det de är. vaknade vid halv ett, klädde på mig o så, sen så drog mami o jag till familia och city gross. dom har ju precis öppnat H&M på familia, så vi stack in där och kollade.. jag fick panik! dom hade inte smink ens. :s H&M på väla är tusen gånger bättre! anyway, efter vi varit där stack vi in på city gross, handlade twix glass, yummii. :* jag älskar det! handlade även massa andra nödvändigheter. när vi kom hem satte jag mig vid datan, har precis duschat. fett seg jao! idag händer typ.. ingenting? :) haha. babis kanske kommer hit, annars ska jag bara softa, fett trött på allt o alla känns det som. va ska man göra?


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0