24 november

EXAKT en månad kvar till julafton, gud vad tiden bara rusar förbi! allt går så jävla snabbt.. vaknade i tid idag, för en gångs skull! O7.25, fixade mig lite snabbt hemma hos baby, sen vid tio i åtta gick jag till tandläkaren, tog typ två minuter! gick hur bra som helst! :} skolan flöt på som vanligt, börjar bli r i k t i g t segt, där är aldrig någon rolig längre, som tex emma eller lollo. :\ saknar dom fett mycket! efter skolan så gick jag till stationen och mötte sara, därefter gick vi till babys skola, tog en cigg med honom, sen tog vi bussen hem till mig. käkade middag med mamis, sen vid fem tog vi bussen till bjuvet! var med hon, bebis o stampe. gjorde i stort sätt ingenting alls. men de va chillnani ändå. kom hem vid åtta, inte gjort så mycket sen dess, precis tagit mig en dusch. ska tända massa ljus, dricka lite té och ringa min bebis. imorgon blir det väla antagligen, med bebis, sara o jovan! men det återstår att se. är ledig på onsdag också, wiho!

ha de bäst.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0