baby, you can have whatever you like

tjenis. idag så vaknade jag hos babyboo vid tio tiden, har stanna hemma tills jag skulle till skolan, så gulligt! ;* vid halv elva bounca jag till skolan, hade min favorit lektion livskunskap. i love it! efter det satt jag o emma bara på bänken och snacka massa - du är rolig du din nörd! :} tog bussen hem kvart i ett eftersom jag missade den som gick kvart i tolv. väl hemma såg jag att jag fått mitt nya kort + tele nr, sjukt skönt att slippa abonemang nu! plus att det är knappt några som ska få ha detta nr, bara dom speciella, mohaha. nu ska jag fixa mig lite snabbt, sen kommer mormor och hämtar mig, vi ska umgås idag lite. sen ikväll blir det softa som fan.

puss :)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0