det snöar!!!

ooooooooooooooooh gud det snöar, så fucking mysigt! ;D i love it. vaknade med att danne kollar ut genom fönstret o bara; älskling! det snöar! så glad jag blev. :) tog bussen hem kvart i tio, sitter här nu - har det jätte mysigt. massa levande ljus och mjukis kläder. igår så tog jag, bekkah o sara bussen från hasslarp vid sex tiden, sen vid halv sju tog jag o sara tåget till bjuv. träffa våra boys. ;} jag gick hem till danne så han bara; här bebis. fick ett skit fint jätte gulligt halsband! :D han är den bästa pojkvännen jag svär på allt. <3 så gullig han är, inte konstigt jag älskar honom. iiih. igår kollade vi på saw 5, någon annan film, och bara mös! ;* saw 5 var riktigt bra, men jag gillar ju såna konstiga filmer haha. väntar bara på att mami ska komma hem nu, saknat henne. idag ska vi på kalas, för min moster fyller 26, grattis :)


halsbandet jag fick av min bebis <3


och mitt mysiga rum :)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0