en liten uppdatering..

hallå, igen gott folk! .. när jag skrev sist, så var jag skit trött, så jag gick och la mig, mami kom hem vid halv sex med pizza åt mig. kebabpizza i mitt hjärta. efter det så tog mami o jag en cigg ihopa och snacka om allt mellan himmel o jord! :) i love my mum. nu sitter jag här, ska ta bussen till bjuv nu om en halv timme ungefär, hem till bebis. sova där inatt, sen imorgon 08.09 tar jag tåget till bjuv, kommer försova mig! ;b wahtevah. nu sitter jag o snackar med carro, hon försöker övertala mig om att hon, jag, danne o jovan ska åka skridskor!!!!!!!!!!!!!! vill hon döda mig, så jaja. HAHA! :D iih, nej nu ska jag packa ner lite smink och så, sen till världen bästa.

kommer mer imorgon, om inte redan ikväll! :D


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0