förvirrad och förälskad?

- yesbox! där har ni det rätta svaret. inte nog med att jag är förälskad, jag är f ö r v i r r a d till tusen också. ska inte gå in på djupare detaljer för jag vet knappt inte vad jag snackar om haha! ;b anyway, älskling frågade mig om jag inte kunde komma hem till honom vid åtta innan skolan börjar, så jag bara visst? jag kan komma tidigare också om du vill? haha. så vi har bestämt att eftersom ingen av oss kommer kunna somna så ska jag ta bussen till honom klockan fem eftersom tidigaste bussen går då. det är ungefär tre timmar och fyrtiofem minuter tills dess. så det är bara att sysselsätta mig nu haha! ska ringa baby om tio minuter iallafall, sen ska jag nog platta mitt hår (i brist på annat dåva), sen städa lite.. tidfördriv - i like! men det kommer antagligen bli såhär; 1. antingen somnar jag här hemma och försover mig till skolan. 2. jag åker hem till danne, vi somnar och sover hela dagen. jag känner oss, vi har gjort dethär förut haha. en gång i somras så åkte jag också till honom typ fem på morgonen, sen sov vi till tre-fyra, sen var vi vakna till tio-elva, sen sov vi igen! haha baby du är så söt. nej nu ska jag ta läsk, är törstig haha.

hörs!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0