goodmorning sunshine

det reeeeeeeeeeeeeeeeeegnar. :( katastrof, jag hatar det!!!

igår så kom danne hem till mig vid tre tiden, vi hade typ kittelkrig (han kittla mig, jag fick vara med vare sig jag inte ville haha), låg och snacka om allt mellan himmel och jord! :) vid fem tiden tog vi bussen till bjuv, käkade pizza, yummi. börjar bli en dålig vana, eller bra? jag tycker den är bra iallafall. sen gick vi hem och kollade på green street hooligans, jag älskar verkligen den filmen, tröttnar ALDRIG. därefter gick vi till bjuvspizzeria igen, och träffa sara o stampe, dom ville ha sällskap när dom käkade. vi var väl ungefär hemma vid lite över åtta, tog det lugnt. blev attackerad av danne igen (kittelkrig) sen duschade vi bara och mös en massa. jag älskar dig babyboo! imorse vaknade vi vid tio i åtta, hade verkligen ingen lust att dra till skolan, så kvart över åtta tog jag bussen hem, bebis skulle till skolan en stund, sen kommer han till mig och myser! ;* vill inte vara ensam. nej nu ska jag glo mer tv, hoppas dom har slutat visa tv-shop, för det är förjävla tråkigt. kommer mer senare! jalla baj!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0