gud har gett mig en gåva ..

jag lovar er - ingen på hela jorden kan ta min mammas plats!
you mean the world to me. <3
jag menar, kolla bara på bilden! dessa orden är sanning,
jag ljuger inte när jag säger detta; utan dig hade jag aldrig klarat det mamma.



förlåt för alla gånger jag lovat, men aldrig hållt det.
förlåt för alla gånger jag ljugit, och inte talat sanning.
förlåt för alla fula saker jag sagt, men aldrig menat
dom. förlåt för alla gånger jag gjort dig orolig. mamma,
du är en gåva från gud, du är den bästa kvinnan på hela
jorden. jag lovar dig mamma, att denna gången ska jag
försöka - jag ska göra dig stolt nu, visa att jag klarar av det.
du är bäst mamma! jag älskar dig att det inte finns ord för de.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0