hem till syster, i ekeby!

tjenis. :) har precis klätt på mig och packat, ska hem till mormor alldeles strax och käka middag! alltid något gott, så de behöver jag inte vara orolig för. :) när vi käkat där ska mami köra mig hem till lollo<3 vet verkligen inte vad vi ska hitta på, men det innehåller säkerligen godis. hahahaahha! älskar oss. ska sova hos henne iallafall, så de blir nice. har faktiskt satt upp lite tomtar på mitt rum nu, första advent imorgon. mami har pyntat hela lägenheten, mys! så nu är de pyntat och jag har julkalendrar =  en bra jul. har iochförsig aldrig haft en dålig. sen är det bara  granen kvar, men den kommer inte in här förens närmare jul. nej nu ropar mami!


ciao.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0