hos stampe

tjenis! ;* blev ingen uppdatering innan idag, har glömt totalt. anyway, vaknade upp hos bebis vid halv åtta, fixade mig och så. sen tog jag tåget till stan vid kvart över åtta. träffade dom i klassen + lärarna på knutp, sen åkte jag o emma med kaj våran lärare till rönnowska. kollade fordon, men de sög haha. sen åkte vi tillbaka till knutp o käkade mcd. :) därefter kom sara o johanna till knutp och tog en ciggis med mig. sen tog jag tåget hem till älsklingen, kollade film med honom, sen åkte jag hem vid tre.. tog det mest chillnani sen kom sara hem till mig, så fixade vi oss och så, vid sju tog vi bussen till bjuv, och ja.. nu är vi här hos stampe o väntar på min baby. :) vetifan vad som händer ikväll faktiskt, vi får se! nej nu ska jag va social. / peajs superman


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0