im back!

ursäkta för jag inte skrev något igår. (a) men det var verkligen inte min dag igår, skojar inte. började med att jag försov mig, (inte särskillt ovanligt för min del) sen blev det massa tjaffs (nämner inga namn), sen tog jag tåget till knutpunkten och träffade sara, vi käkade mcd, sen så tog jag tåget till bjuv igen. gick hem till danne, kollade någon film, skit bra var den! ;D sen vid sex åkte jag hem.. gjorde verkligen inget speciellt, tog det lungt hela kvällen i stort sätt.. imorse började jag halv elva, så jag tog bussen till skolan tio. :) hade livskunskap - älskar det ämnet! sen vid tolv hämtade mormor mig, åkte hem till henne, somnade direkt. sjukt trött. sen körde hon hem mig vid halv tre! vid lite över tre hämtade mami mig, så hade vi utvecklingssamtal! gick fett nice. skönt att jag sköter skolan nu. (a) efter utveck.. bajset så stack mami o jag till familia och käkade på graffitti - yuuumi. (: har handlat hårfärg, så jag ska sätta i skitet nu! ;D men först ringa lollo - min älskling. <3

av: cassie

nej det är inte ridstrumpor :o eller jo men asså man kan rida i dom, men man kan oxå gå med dom. kollar du inte modet? :P

2008-11-12 @ 21:07:48
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0