impuls jojo

tja det är jag som är impuls jojo! haha, skämt o sido. igår när jag hade sköljt ur min hårfärg ur håret (som blev skit nice) så ringde bebis o frågade om jag ville nanna där. så jag tog bussen till honom nio, för självklart ville jag nanna där! vi kollade film, mös och massa sånt. vaknade i tid idag, fixade mig sen begav jag mig till skolan. vid kvart i ett tog jag bussen hem för jag var övertrött, så jag tänkte åka hem o sova lite. då ringer danne; bebis hoppa av på apoteket. jag bara: men jag hoppar av vid allivs för vi har kört förbi apoteket. så när jag väl tänkte hoppa av, så hoppar den gullungen på! :D så han följde med mig hem, vi käkade macaroner och kollade på dum, dummare. haha, vi tröttnar aldrig på den. :) sen tog vi bussen till bjuv vid fyra, träffa s&s - sara o stampe. sen vid sju gick vi hem till bebis, och käkade korv, iiih. tog bussen hem kvart i nio, ville inte åka från honom. :( men imorgon ska jag hem till honom, för vi har sex månader!!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR MIN BEBIS MEST!


på återseende :*



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0