long time ago!

tja! ;D de var några dagar sen jag bloggade tycker jag, hihi. sorry, my bad. igår så var jag i skolan, gick super bra! im a stud, haha. efter skolan tog jag tåget till helsingborg, mötte sara, käkade mcd, as usual. tjockisar, we know! xb sen vid halv fyra mötte vi sara.e o mathilda & sassa. vi tog bussen allihopa till väla! köpte tre par öronhänge (bild kommer) o en rouge. sen vid tjugo över fem tog jag, sara o sassa bussen hem, dom hoppade av i bjuv, för sara skulle till stampe, och sassa hem! var hemma runt sex, fixade mig lite o packade, sen tog jag bussen hem till bebis. kollade film, mös och så. somnade rätt tidigit. imorse försov jag mig. så jag o bebis somnade om till halv tolv. tog bussen hem kvart i ett! fixade mig, sen klockan två tog jag bussen in till helsingborg. :) mötte sara o alekz(?).. käkade mcd, (tjockisar vi vet :$), sen gick vi o shoppade lite. :) köpte en concealer o ett typ hårband. bilder kommer imorgon eller något! sen vid lite över fem tog jag och sara tåget till bjuv, och jag bussen till billesholm. har varit hemma i ungefär 44 minuter. (a) ska ta bussen om en kvart igen, hem till bebis. vi ska nog hem till sassa allihopa, kolla film och tjocka oss. :} så jag återkommer imorgon! med bilder och det.


pusshej :)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0