mysdag!

dagen började med att jag vägrade gå upp, men sen blev klockan tio i åtta, och jag insåg att om jag gick upp, så skulle jag automatiskt bli piggare. så det gjorde jag! :) tog bussen klockan åtta, så det blev lite stressigt. men först hade jag svenska, lätt som en plätt! fick även reda på att om jag fortsätter som jag gör, så har jag ett starkt vg till jul. hur bra kändes inte det liksom? wiho. sen hade vi matte, gick även toppen, det bara flyter på just nu känns det som. sista lektionen var engelska, fick slutade tidigare, så det var nice. efter skolan vandrade jag till stationen, tog tåget in till helsingborg, sen bussen upp till Petri, där jag mötte kära kusin bekkah o sara. :) vi begav oss till mezo direkt när sara hade slutat, världens mysigaste ställe. im in love. satt och tjockade oss i negerbollar o kladdkaka, yuuummi. (; vid halv fem tog jag o sara bussen till bjuv, där våra boyfriends mötte oss. dom gick hem till stampe, medans danne satt och höll mig sällskap tills min buss skulle gå. när jag kom hem åt jag stektpotatis, älskar det - så sjukt gott. ikväll har jag tvättat lite (känner mig duktig), handlat cigg och nu väntar chips o julmust snällt på mig i köket. imorgon blir det skola tills halv två-två, sen home, och därefter hem till danne, sen ska vi till väla.


(dålig bild på mig och bekkah på mezo <3)


bild från google - på mezo. så sjukt mysigt där.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0