så svenskt som det kan bli, iKEA

ikea fo shizzle dizzle fizzle! :D kom nyss hem från mormor, åkte dit efter skolan. hon är den bästa människan på jorden enligt mig, lilla underbara mormor. <3 skolan idag var helt ok, bara en o en halv timmes lektion. nu sitter jag här vid datan, och väntar på att mamis ska bli klar, sen ska vi till iKEA! :b hon skulle handla lite nya saker, så tjata hon hål i mitt huvud om att jag skulle följa med.. vad gör man inte för familjen? haha. när vi har varit på ikea ska jag fan tvinga med mig henne in på väla, är shopping-sugen. när vi kommer hem ska jag plugga iallafall, ska skriva om cetral park, broar o tunnlar och något mer, minns inte tills imorgon i engelskan. sjukt jobbigt. men vill ha vg så då får man offra lite haha. nu ska jag platta mitt hår lite snabbt, uppdaterar sen! :*


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0