sistership.

lollo och jojo <3 skojar inte lollo, detta är sanning till tusen procent, om inte mer asså! du kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG förstå hur mycket jag saknar dig, hur mycket jag saknar oss, hur mycket jag saknar din familj eller vad som. det var liksom jojo&lollo, lollo&jojo - ingen tvekan om saken! de var du o jag emot allt! minns allt vi har gjort ihopa, som om vi gjorde det igår. kommer du ihåg festerna hos sassi? kommer du ihåg hur vi alltid shotta tequilla? eller alla gånger vi gjorde pommes o bearnässås? när vi gick från bjuv till billesholm, i tre fucking timmar för att vi inte ville sova hos din kusin? sen när vi kom hem gjorde vi värsta middagen och sen somnade vi direkt. eller när du tjuvrökte för din mamma, så fick vi alltid gå ut och röka? ÅÅÅÅÅÅÅH LOLLO! :( jag saknar dig, jätte mycket. ett år sen ungefär vi blev bästavänner. har aldrig haft så roligt i hela mitt jävla liv. vi gjorde ALLT ihop, oskiljaktliga. hade aldrig tråkigt med dig. du är den ändå som känner mig utantill och innantill. bara du kollar på mig så vet du vilket humör jag är på, eller om jag säger nej jag är inte ledsen.. så märker du de på mig ändå! minns du när vi tvinga din trädgårdsmästare att köra oss till statoil typ halv tolv på natten för vi ville ha korv och chips? omg lollo, alla minnen med dig klår alltd. jag saknar dig så sjukt mycket. du kommer alltid vara som en syster i mina ögon, blondi (v) blacki. jag älskar dig så sjukt mycket gumman, alltid oss, innerst inne.

av: syster

syster det kommer alltid att vara vi, jojo&lollo alla våra minnen glöder i mitt hjärta kommmmer aldrig och hitta någon som sig du är mitt livs klärlek det kommer alltid och finnas en heders plats i mitt hjärta för dig, det e ett inrispat J i mitt hjärta som aldrig försvinner det e bara jojo och lollo helt änkelet <3 våra minne klår allt och allas minnen älskar dig syster

2008-11-12 @ 17:51:33

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0