söndag, den värsta dagen på hela veckan

imorse vaknade jag och tänkte direkt - OH LÖRDAG! :D men sen gick min underbara tanke i kras när jag kollade på min mobil, och kom på att de var visst söndag idag. :/ hatar verkligen söndagar! anyway.. min helg har varit rätt så seg! i fredagen har helt ok.. men igår var de bara segt, för vi hade ingenting att göra. sara kom till mig vid halv sju, så fixade vi oss lite snabbt, sen tog vi bussen till bjuv, och där fanns i n g e n t i n g att göra. vid kvar i tolv tog jag bussen hem, kollade på en skit rolig film, sen somnade jag. vaknade vid halv två idag, ooooups! idag ska jag kanske till min baby, annars ingen aning. saknar lollo fett mycket, shiiiiiiit asså. :(  nej nu ska jag käka frulle, sen ringa sara. :) pusshej


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0