ullared och lite mys med baby

igår så stack mami, jag, mormor och morfar till ullared. :) rätt segt fick damp åt helvete, men annars helt ok. :) handlade bland annat ett par gråa mjukis, i love it! :* en svart mjukis tröja, underkläder, strumpor, sminkborttagning, mascara, hårspray, sjal, chocklad, rakhyvlar, väska och en massa annat skit. det gick bara på nio hundra. där är riktigt riktigt billigt. vi var hemma vid ungefär tjugo över sju, och vid åtta tog jag bussen till baby. vi käkade pizza och så, sen tog vi bussen tillbaka till billesholm. drog hem till jimmy, sen vid halv två gick vi hem till mig och sov. vaknade vid tolv idag och bara mös. <3 i love you bebi! grattis till oss förästen, för igår hade vi sex månader. <3 tiden går så snabbt! nej nu ska jag städa på mitt rum. vetifan vad som händer ikväll, chillnani i guess. pejs :)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0