about me :)

10 saker som jag har gjort 2008:
varit i grekland
börjat på iv
träffat min kärlek (daniel) <3
piercat mig i tungan
träffat massa nya människor
gjort en ny tattoo
slutade på jens bille
gått ner i vikt
skaffat blogg
tagit tag i mitt liv :)

9 av mina främsta intressen:
vännerna
min pojkvän
familjen
softa
datan?
shoppa
sova
*****
röka hahah

8 saker som jag uppskattar:
min familj
mina vänner
daniel <3
att jag är frisk
att jag bryr mig mer om mig själv
min säng
att jag har lärt mig hur äkta vänner är
?

7 saker i rummet där jag sitter just nu:
datan
sängen
godis
smink
spegel
massa tända ljus
lampa

6 saker som jag gjorde förra veckan:
gick i skolan
var med danne
var med vännerna
åt godis
shoppa
sov

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
mcdonals
tacos
pizza
spagetti & köttfärssås
köttfärspaj

4 saker som jag har gjort 2007:
blev vän med den underbaraste människan på jorden (lollo)
tatuerade mig
fyllde 15
fick en bärbar data, mums!

3 saker som jag har gjort 2006:
piercade mig i läppen
blev tagen av snuten för alkohol innehav haha
festade 24/7

2 saker jag ska göra idag:
bädda min säng
sova

1 av mina bästa minnen:
hmm.. antingen sommaren O8 eller något flummit med lollofizzle <3

av: cassie

okej :|



johanna om dagens:



ridstrumper är de :S



Denna kommentar är inte godkänd. IP: 81.234.197.151





så stod det och klickade jag på johanna kom jag in på din blogg :|

2008-11-13 @ 22:50:31
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0