vakta din rygg

det finns alltid någon som hugger dig i den. trodde inte detta innan, men nu finns det ungefär fem-sex personer på jorden som jag litar på, och jag tackar gud för er! <3 trodde aldrig att jag skulle kunna säga det - men jag är glad att jag vet hur ni är nu, för det blir så jävla mycket enklare för mig då. tack för allt iallafall.

idag har jag mest sovit. bebis kom hem till mig vid fyra, mös o massa sånt. åt korv till middag. i love it haha. han åkte hem vid sex. :( nu sitter jag här och gör absolut ingenting, ska snart tömma tvättstugan, för er som inte vet - så kan jag tvätta själv! :D hahaha, lärde mig de för inte så längesen. hahahha.


kommer mer sen folk.

av: cassie

7 december :DDDDDDD

2008-11-17 @ 19:42:20
url: http://whatilike.webblogg.se/
av: cassie

eller hur håller med dig med texten längst upp! :o

2008-11-17 @ 19:44:53
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0