väla + 26 november

igår så stack jag, bebis, stampe o jovan till väla. där mötte vi sara.e! :} inhandlade en tröja, brunkräm, puder o mascara. bebis handlade en jacka, och jag vetifan vad dom andra handlade. käkade mcd och därefter tog jag, bebis, stampe o jovan bussen till bjuv. jag och bebis kollade en skit rolig film, typ sån collage-teenage film. skit roliga, älskar såna. :} jag skulle sova hos bebis, så vi somnade ungefär vid två-tre! han skulle egentligen upp klockan sju imorse, så skulle jag ligga kvar, men han försov sig till halv tolv. så vi sprang upp då, jag tog bussen hem och han vandrade till skolan. ;b var hemma vid tolv, åkte hem till mormor. tog det mest lugnt och så. när jag kom hem lagade jag macaroner o korv. :) de var helt okej! ikväll ska jag o mami äta chips, dricka cola och kolla på mamma mia! myspys. imorgon har jag skola från halv nio till halv två, och efter det ska jag nog till väla med sara&bt. v får se!



t-shit 99 kr på cubus, brunkräm runt 120, mascara ca 150 o puder ca 150.

av: cassandrah enevoldsen

så söt & julig t-shirt :DD

2008-11-26 @ 19:25:35
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0