väla, ikea & maxi

somsagt jag var ju lite sugen på att shoppa.. först drog jag och mami till väla, där jag köpte en bh, ett basic linne o en basic tröja. (bild kommer nedanför).. sen gick vi till ikea, där handlade mami massa massa massa ljus, både hon o jag älskar verkligen ljus. vi kör stenhårt på vanilj ljus. :) sen åkte vi till maxi, där det blev handla mat och lite fler ljus, haha! nu sitter jag här, pratade nyss med min bebis i telebobo, ska hem till honom imorgon. nej nu ska jag ladda upp bilderna, sen ta en dusch!

1&2 - vit spets bh 129:- på hm
3 - grå basic tröja 99:- på hm
4 - vitt linne 49:- på hm
snacka om att fynda :)


av: cassie

skit söt bh var :)

2008-11-05 @ 23:09:56
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0