waaaaaaaaaaaaaza

hej ALLA glada barn o alla andra fans, (jag vet att det är en del vuxna som även läser min blogg ;)) åkte hem till baby fem inatt, han hade deckat - inte jag! nattens tidsfördriv bestod av platta håret, sminka mig, sitta vid datan o prata med sara i telebobo  :) anyway, när jag kom hem till danne så somnade vi direkt.. försov mig till skolan, men drog dit på sista lektionen och hade engelska. sen slutade vi halv två och jag o ems tog bussen hem ihopa. nu sitter jag här och väntar på mamma.. (hon kommer dock om två timmar, men är hungrig.) ska snart ta en dusch, sen vila. ikväll består kvällen av att: plugga, sitta vid datan och tv. me like! hörs sen folk!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0