When you say johanna you've said it all.

tjenixen. orkar egentligen inte skriva idag, känner mig helt död, men ändå skit glad! :D skolan gick super bra, fast missade lite av min första lektion för jag försov mig, sällan? haha. fick g på mitt matte prov o g + på min engelska redovisning, skit glad för det är bra för att vara mig! :D sköter skolan mycket mycket bättre nu. efter skolan fick jag vänta på min buss i en timme, men älskling o jovan höll mig sällskap, alltid trevligt det. och när jag kom hem idag hade jag fått brev - från polisbajs något åklagarmyndigheten hette det nog.. åtal nerlagt! fatta hur glad jag blev! :D:D detta är min dag idag, verkligen. puss på det. sitter och väntar på att klockan ska bli fem, för då kommer mami hem med pizza till mig, hihi. sen ikväll ska jag till min bebis, vet ej om jag sover där, får se! :) imorgon ska vi till helsingborg och kolla på gymnasieskolor, har verkligen i n g e n aning om vad jag vill gå. hade gärna gått iv ett år till, men det ska jag självklart inte.. så ja, jag får ta mig en riktig funderare alltså! hade gärna börjat jobba nu direkt, men ja. va ska man göra? nej nu ska jag platta mitt hår - i brist på annat! ha de nice.

av: cassie

jo, äkta uggs är fint. fake som dina tkte jag inte om, fast man kan ju ändra sig :D fast svarta utan vita sträk är snyggast!

2008-11-06 @ 16:12:31
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0