ana behibik

yes i do, i realy love you! (v) - daniel.

lördagen den 11/10-O8. jahapp.. tiden går snabbt, känns inte som att det har gått tio månader sen nyår, eller fem månader sen jag och danne blev tillsammans. det konstiga är att med honom har tiden gått så snabbt, men det känns som om jag kännt honom i flera år. men jag antar att kärleken gör en lite förvirrad? hihi.

vaknade för en timme sen kanske? med kornelia brevid. har inte gjort så mycket sen dess.. snart ska hon hem. :( ska nog till familia sen med mamma & c/o. har verkligen ingen lust, men vad ska man göra? ikväll vet jag heller inte vad som händer. ska nog till bjuv, eller jag har ingen aning. är fett trött och förvirrad haha! ;b egentligen hade jag behövt sova 89572 timmar till. seg dag idag.

OCH JAG SAKNAR MIN TELEBOBO :( vill inte ha min jävla låne cp telefon helvete.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0