dagen alla längtar efter, FREDAG!

fredag är nog veckans höjdpunkt, enligt mig. för då vet man med säkerhet, att man har en heeeeeeeel helg framför sig att göra VAD man VILL göra. :) det är skönt! min fredag har hittils sett ur såhär; gick upp halv åtta imorse, gjorde ve mig lite snabbt, sen tog jag bussen till skolan klockan åtta. hade samhälle 08.30-09.30 sen slutade jag. skulle ta bussen hem kvart i tio, men missade den. fick vänta på den i en timme! HATAR ATT VÄNTA PÅ BUSSAR RENT UT SAGT! tur att älsklingen kom och tog en cigg med mig på sin rast. (a) sen vid kvart i elva tog jag bussen hem, kom hem, åt en macka och snackade med carro i telefon, sen somnade jag vid tolv. har sovit från 12.00(?)-15.00! crazy shit!! men är man trött så är man, vad ska man göra? ;) nu har jag precis tagit en cigg, ska strax städa upp lite på mitt rum, sen kommer kornelia hit! :D:D ska attackera henne, iiih som jag saknat dig. :( (jag vet att du läser mig blogg) :D hon ska sova här inatt, mihi. sen kommer där gäster med, uhu. ;/ men  som sagt; vad ska man göra?  nu ska jag sluta  skriva här och fixa lite, återkommer sen!

/ den bästa J


av: Kornelia ;p

hihi :) ja det gör jag hjärtat <3

2008-10-10 @ 16:47:00
url: http://korneliia.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0