den siste oktober :)

Lalalalal jag är super glad idag! :) dock ingen aning varför.. vaknade vid två, av ett sms från min älskling. sen tio minuter efter ringde han, så tog vi en cigg ihop i telefonen, haha. ska snart fixa mig lite snabbt, sen ska mami o jag till väla. behöver lite småsaker om brunkräm och leggings ochsåvidare. :) sen ska vi hem och laga mat ihop; jag o mamis! hoppas nu att vi inte slår ihjäl varandra. haha, skoja! :D men som alla redan vet, så har jag och min mamma en tendens att gå varandra på nerverna. anyway! ikväll vid sju ska jag ta bussen till bjuvet, hem till älskling. vetifan om vi ska festa idag eller vad som händer. K N A S E N! ;b men något händer väl. nej nu ska jag fixa moi. pusshej


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0