dokument hit&dit

nu har jag precis i stort sätt sorterat alla bilder&dokument. så jobbigt. hade tio tusen miljarder mappar innan kändes det som, men nu har jag kanske tio? ;b skit jobbigt, vill bara raderar ALLT, men då kommer jag ångra mig sen. cp damp. hatar att ha för mycket saker som inte används, sån är moiiiiiiii.

ska snart försöka ladda ner lite musik, som jag sen kan lägga in på min rosa skönhet aka mp4, haha. den är ball, jag älskar den. påtal om musik.. vet ni någon bra låt får ni gärna kommentera och berätta. jag lyssnar på det mesta, men jag älskar hiphop, r'n'b & reagge. det är den bästa musiken. (enligt moi). nu ska jag och korre ta en cigg.


hajdå.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0