. . .

idagens så gick jag upp vid halv åtta, tog bussen till skolan åtta! .. hade först matte, gick helt ok! men jag suger verkligen på det och vill välja bort de. men kommer inte in på någon linje med ig i matte. fuckingfuck ooooooooooh. jag svär på mamma jag kommer aldrig fatta mig på det. :s men ska inte gå på iv ett år till, NEVER! efter det hade vi svenska, vilket jag älskar! :) det är helt klart mitt favorit ämne, har snart VG i det. :) nöjd. efter svenskan gick jag till gg och mötte bebis och tog en ciggis med honom, sen gick jag tillbaka till skolan, hade engelska. glosorna gick jävligt bra i guess! :D sista lektionen går alltid så sakta, fattar inte varför! men anyway, efter skolan gick jag hem till älskling. vår fem månaders dag! :D iiiiih jag älskar dig fett med mycket! kollade på mirrors, käkade mackor och mös, haha! tog bussen hem vid sex(?) .. sen gjorde jag inte så mycket.

kom precis in, varit och handlat cigg. ringde danne på vägen hem för jag är mörkrädd och höll på att dö haha. ska in i duschen nu, sen städa upp lite på mitt rum. därefter ringa carro! ska leka med henne imorgon, SAKNIS. efter de ska jag ringa bekkah, henne får jag se i helgen, bästa kusin! sen blir de väl tv ikväll. pusshej!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0