i don't give a fucking shit

about ya and ya bullshit. jag klarar mig så FUCKING bra. :)

igår drog jag till bjuv vid fem, var hoss carro, iiih älskar dig gumman. sen stack vi till stampe så tatuerade hon sig, skit fint. min bebis var också där. sen framåt kvällen satt jag, bebis, carro & stampe hos stampe och drack. chillnani. sen vid tolv drog jag och bebis hem, trevlig kväll. vaknade upp hos bebis, drog hem vid elva(!!), skit tidigt. bråkade med mamis, så jag stack hem till mormor vid tolv, fikade, kollade film och umgick - jag älskar dig mormor! sen vid fem körde hon hem mig. kom nyss in, var precis och handlade cigg. har fett tråkigt..

imorgon är de skola från 08.30-14.00, sug av mig!



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0