idagens ♥

Know what I'm talking about, jealousy, and fedelity, envy Cheating, beating, and to the G's they be the same thing.
So who you placing the blame on, you keep singing the same song.
Let bygones be bygones, you can go on and get the hell on.
You and your mama!
- outcast - sorry miss jackson

hallå gott folk! :) idag är det tisdag, rätt skönt att veta att de iallafall har gått två dagar av veckan.. vaknade halv åtta idag, men mama ringde och sjukanmälde mig, eftersom jag knappt kan snacka och är skit svullen i min hals! så jag somnade om och sov till halv tolv. tog en cigg med mama, snackade lite och bestämde oss för att åka till familia! handlade bara lite halstabletter och något nytt te, sen kollade vi i affärer. ska dit och handla ett par skit snygga skor på fredag! säger dock ej vilka, blir en överraskning. (a) och menthol cigg fick de också blir, eftersom min hals dödar mig. idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. är ledig imorgon! men sjuk idag? bra kombination, inte alls nej.. nu ska jag lägga mig i sängen med mitt älskade vanilj tee.

krya på mig !!!!

av: cassie

Okej! jag såg tvåan för länge sen, men den är skit bra :D fast ettan är så mycket mycket bättre!

allvarligt? ;s knaaaaaas. min bdb fuckade, thessis & patricijas osså :s ja jag vet du sa d ;b

2008-10-21 @ 14:45:28
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0