j joo jjoj jOj jojz jojziiiiiiii

god kväll mina damer o herrar. :) denna dagen har varit fett soft! började med att jag gick upp i tid, för en gångs skull. tog bussen till skolan klockan tio, hade livskunskap. den lektionen är skön! sen gick jag i verkligen ös-regn, skulle hem till linda och se om hon hade tändare, men träffade älskling på vägen så jag va med honom en stund! sen vid kvart i ett tog jag bussen hem. stack till familia med min söta mormor. :) hämtade min mobil och käkade mcd, yummi. därefter åkte jag och mormor hem till henne, svär på gud som jag älskar henne! sen åkte jag till carro min bitch, haha. umgicks med henne! sen träffade vi danne och några till.. nu sitter jag här och har fett tråkigt, håller på att somna!

cya.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0