jag ber er;

snälla snälla snälla låt mig vara! kommentera inte anonymt eller något sånt, jag får ryck
på er snart. KISHE att ni bryr er. låt mig va, BACK OFF! fett dåligt humör asså..

idag så hade jag skola från halv nio tills två, sen mötte jag älskling o jovan. jag och danne
kollade på harold&kumar(?).. skit rolig film! sen vid tio i fem tog vi bussen till helsingborg
alla tre. fixade lite saker. (: sen åt vi på mcd - yuummiiii. sen vid sju tog vi tåget hem.. sitter
här nu. NÅGON JÄVEL HAR FUCKAT MIN BDB, så nivet. nu snear jag på livet totalt.

kommer inte skriva mer idag!

av: cassie

jaaaa harold and kumar, såg du ettan lr tvåan? HAHAH han freak show i ettan xD asså det är han kumar som liknar johannes, nu vet du vem jag menar i&med du sett filmen :)

2008-10-21 @ 00:00:27
url: http://whatilike.webblogg.se/
av: cassie

asså min bdb e fuckt också, alla bilder e borta o kontakter. nu kmr ja inte in på sidan äns. men det e bdb som fuckar.

2008-10-21 @ 00:01:35
url: http://whatilike.webblogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0