julmust och pringles

igårkväll kom bebis hit o sov hos mig istället, myspys! han somnade nästan direkt, men själv var jag skit pigg och helt rastlös. så när han sov passade jag på att raka benen tillexempel, haha! vaknade vid halv ett imorse, brevid sötaste. skulle egentligen till väla, men vi orkade inte. så jag tar nog det en snabb runda imorgon! .. iallafall idag har jag inte gjort ett skit, mer än varit med älskling. han åkte hem vid fyra.. vid fem kom mamis hem, hon hade köpt pringles, julmust, smink borttagningsmeldel, rakskum och massa annat! :) just nu sitter jag och häller i min julmust, i love it. nu ska jag glo någon film med mamis. pusstja!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0