kågeröd

tja. nu är jag hemma igen från mitt lilla besök hos mormor, käkade middag, fikade och umgicks. älskar er mormor och morfar. fick pengar av mormor, hon är en ängel. min moster madde, min kusin hugo och min morbror daniel kom dit också, dom skulle kolla på hockey med morfar, haha. trevligt att träffa några av mammas syskon ibland. som ni kanske inte vet så har min mamma två systrar och två brödrar, så min mormor och morfar har alltså fem barn; christina (min mamma, som är äldst, 37), maria 35, tobbe 32, daniel 29 och madeleine 26. många syskon, men det är kul att ha så mångra mostrar&morbrödrar, okeeeeeeeej, det är kanske inte jätte många, men ändå. efter de så körde mormor hem mig. precis snackat med kornelia, hon kommer hit imorgon, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie. har skola från 08.30-09.30, SKÖNT! ska nog och säga hejdå till min bebis som antagligen åker till chris imorgon, :( ska strax duscha, sen kolla på tv. har börjat kolla på tv igen, kollade ALDRIG på tv innan. hahahahhaahha.


take care / superman


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0