''kom så springer vi - SKYNDA DIG!''

det enda jag kan säga om rubriken idag är att jag o emma har varit lite på rymmen? haha. mer om det kan jag tyvärr inte avslöja! för då tror folk vi är galna eller något, eller vad säger du gumman? haha. nog om det nu va!

idag så började dagen med att jag gick upp från min säng. (inte så konstigt kanske) sen fixade jag mig jätte snabbt, och sprang till bussen. men i tid var jag! hade först svenska, mitt arbete om hitler går super bra, haha. märklig snubbe säger jag bara.. sen hade vi matte, men då jobbade jag också om hitler, intressnat dag haha. efter det skulle vi ha engelska, men så skulle vi på KISHE hälsokontroll med vår syo. men vi blev skarpt lurade asso, det var pisseprov, haha. ljugare. sen efter det så slutade vi.. tog bussen hem med emma. deckade när jag kom hem, sov till fyra, sen skulle vi på kalas. var nog osocialast på kalaset, haha. men mammas bästaväns dotter fyllde 13, grattis Elise. :) efter det gick jag hem igen, och vilade. är tröttis nu ändå. nu sitter jag här, nyss kommit ut ur duschen. ska shoppa med mamma imorgon, ih. :D plus jag får mina mat pengar, nice fo sho. börjar nio imorgon, och slutar tolv. ska vara på varagårdsskolan hela tiden och laga massa god mat och glo skräckfilm. :) JAG TRIVS!

på återseende.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0