kommer inte på någon rubrik

jag är förkyld, och det suger! vaknade vid tolv idag, men värsta svullna halsen, värre än igår! ville bara dö, haha. ringde älskling och gnällde på honom, över min hals, stackare <3 kom precis ut ur duschen, väntar på min kusin bekkah. hon borde vara på väg snart tycker jag? ;b anyway, hon kommer hit snart (hoppas jag), sen ska vi softa och umgås.. sen ska vi till bjuv, hon till johanna och jag till bebis, om alla inte samlas på ett ställe. ska nog fixa moi hemma, eller i bjuv? aja, jag har INGEN aning. :)

igår så var jag med carro, säger bara SPRING! haha. alltid lika kul med dig din fjant! iiih, fest sugen som fan. längtar tills ikväll.. sen ska jag sova hos min älskling. nej nu kallar min hårfön på mig. ha de!

outcast - sorry miss jackson, LÄTT DAGENS LÅT!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0