kris och panik!!!!!!!!!

jaaa, de är precis så som det är. KRIS OCH PANIK! ;/ för det är helg imorgon, och här kommer hit släktingar från danmark. och mamma TROR att jag ska va hemma hela helgen. never, forget it! det är helg, och jag HATAR att va hemma på helgerna. :s nej helt ärligt jag rymmer om jag måste vara hemma. fast min mami är ju lite snäll ibland, så hon låter nog mig dra. :) hope so! anyway, idag var jag i skolan, segt med chillnani. efter skolan drog jag hem till älsklingen en stund, myspys as usual! i love to be your's. <3 och sen drog jag hem, ska hem till mormor när som, fika och så. måste även tillägga att jag saknar carro och kornelia jätte mycket, iiiiiih. det suger.

uppdaterar ikväll, tjingeling.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0