my bad

tjenis.
förlåt förlåt förlåt för att jag inte uppdaterat på riktigt länge! har haft fullt upp sen jag kom hem från grekland. där var skit kul, bada & sola varje dag, shoppade lite, drack&åt och tog de chillnani, KLART JAG TRIVDES! hade lite hemlängtan, men de är sånt man får ta! ;) kom hem på natten tills fredagen. träffade massa vänner och så vidare.. sovit hoss min bebi, tagit det soft and so on..

idag var jag och mormor på väla, fick den jackan jag visat här innan! älskar mormor, ;* fick även ett par skit söta mjukis byxor!! sen åkte jag&mormor hem till henne, fikade och så. nu sitter jag här hemma, ska strax börja städa rummet, katastorf räcker för att förklara hur de ser ut här mohaha. sen ska jag färga mitt hår, det blektes i grekland, och har fått utväxt. jojsi goes blacki AGAIN, :) sen ska jag bara slappa hela dagen.

& föresten, jag kommer inte kunna lägga upp nya bilder, för min mobil är på lagning, så jag har en fett skruttig mobil.. men så fort jag får den igen så kommer de upp massa bilder.


min nya jacka, snyggare IRL.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0