my love.

Är han svensk? halv italienare.
Är han i din ålder? ett år yngre än mig.
Är han lång eller kort? längre än mig iallafall!
Är han omogen eller mogen? mogen, men klart man kan fula sig!
Är han snygg, fin eller vacker? han är snygg, sexig, vacker, söt fin, ALLT!
Är han ojuste? what?
Är han snäll? ja :D
Är han lätt att prata med om allting? i stort sätt. :)
Är han lätt att skratta med? ja.
Är han mobbad? nej, de är min cooling, haha.
Är han blyg? nix.
Är han framåt? ja.
Har han någongång gjort dig ledsen? ja.
Har han någongång gjort dig glad? tusen gånger! :D
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? ja.
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? har nog aldrig varit arg på honom.
Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? när jag är med honom så ja.
Tycker han att du är jobbig ibland? hoppas jag inte!
Har du sovit hos honom ngn gång? yezir!
Har ni kollat på film ihop? vi glor alltid film haha.
Brukar du tänka på han? alltid. <3
Brukar du sakna han? när jag inte är med honom. :/
Brukar du fälla tårar för han? det har hänt.
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? vet inte haha.

Älskar dig daniel. :)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0