ooooups, my bad!

igår så skev jag att jag skulle uppdatera min blogg när jag kommit hem från danne.. men jag stannade hos min älskling, så jag skrev aldrig något. har inte uppdaterat på länge faktiskt, men nu så! :D igår så åkte jag hem från danne vid tre, sen tog jag det lugnt här hemma.. vid fem kom sara, så tog vi bussen till stan vid halv sex. käkade mcd med robban, sen drog hon o jag på bio. såg patrik 1,5 rätt gullig film hahahhahahahahhahaha. nej men den var helt ok! :) sen vid kvart över nio tog jag tåget till bjuv. älskling mötte mig på stationen med stoffe och robban, sen tog vi bussen till allivs, HAHAH latisar. :) danne köpte pizza med hem åt oss, men jag var proppmätt så jag åt inte. (a) sen kollade  vi massa massa massa filmer, och bara mös, i love you bebis. sen typ fyra i morse badade vi badkar, för vi kunde inte somna, haha. idag så vaknade vi vid två, jag tog bussen hem vid tre, sen kom bebis och stampe + massa andra till billesholm, så var vi hemma hos jimmy och chilla hela dagen. kom hem vid halv elva, sjukt trött. vill bara sova. älskling kommer hit och väcker mig imorgon bitti, för han sover hos jimmy. sen ska vi till väla o massa sånt. på fredag blir det ferre med massa folkz!

nej nu ska jag va social på msn, sen nanna.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0