sweet home

hejsan. :) ''borta bra men hemma bäst'', inte i alla lägen faktiskt, men just nu är det skönt att vara hemma. för jag är så äckligt trött i hela kroppen, vill bara sova. tja.. tänkte skriva lite om min helg nu när jag ändå är igång.

i fredags var jag i skolan osv blablabla haha. sen vid sex drog jag till bjuv, mötte sara o bekkah på stationen, sen gick vi hem till stampe där även min bebis var. bekkah stack rätt snabbt igen för hon skulle till jim, men vi stanna kvar och softade. sen vid åtta ungefär tog vi tåget in till helsingborg; jag älskling sara o stampe. drog till nineball där killarna spelade biljard med lite annat folk, sen helt plötsligt precis innan vi skulle dra så vill dom se mitt och saras legg. vi bara vi har inget?! haha. hon bara det är ju 18årsgräns här. ooooups! vi drog till knutan, tog bussen hem, sen softade vi i bjuv. kom hem ungefär tre i fredags natt. i lördags sov jag till halv tre, väldigt trött. åkte hem till mormor, kollade film; p.s. i love you, tog det lugnt sen framåt kvällen kom mamma, mina mostrar, mina kusiner och några till, så käkade vi tacos. sen skulle min moster sticka iväg och jobba, så jag åkte med henne hem. sen vid elva tog jag bussen till bjuv, hem  till carro. kvällen avslutades på stationen med älskling, sara o stampe. dom gick till stampe, och vi gick till danne. idag så vaknade jag vid tolv ungefär, brevid älskling! :D älskar både han och hans säng. kom hem vid tre, har nyss duschat.. snart ska jag hem till min kusin linda, för  hon fyller år! grattis.

återkommer sen!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0